share

About Us

Google+ Badge

Popular Posts

About

Καθίσματα: επικίνδυνα ή όχι;

 


Η τελειότερη άσκηση για τους γλουτούς, για τα πόδια και όχι μόνο. Η άσκηση αυτή κάνει πραγματικά θαύματα, αφού εκτός από τα πόδια ενεργοποιεί όλες τις μυικές ομάδες. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, που την λατρεύουν όλες οι σταρ!




Τα καθίσματα, όπως λέει και το όνομά τους, μιμούνται την φυσική και καθημερινή κίνηση του σώματός μας, όταν πάμε να καθίσουμε και να σηκωθούμε. Μπορείτε να κάνετε, εκτός από τα κλασικά καθίσματα, με ή χωρίς βάρος, με τα πόδια σε διάσταση, με άλμα κλπ. Ό,τι και να κάνετε θα αποδώσει καρπούς!

Προσωπικά την λατρεύω αυτή την άσκηση, με όλες τις παραλλαγές της και δεν λείπει ποτέ από το πρόγραμμά μου! Το μόνο που χρειάζεται να προσέξτε είναι να τα γόνατα να μην ξεπερνούν τις μύτες των ποδιών και η πλάτη να μένει ευθεία. Από εκεί και πέρα εφοδιαστείτε με όρεξη και αντοχή για τους αρχάριους, ρίξτε το βάρος στις φτέρνες για καλύτερη απόδοση και καθίστε όσο πιο βαθιά μπορείτε!

Ακολουθούν διάφορες παραλλαγές σε εικόνες!
















Μαρία Α.
Πηγή: www.toocute.gr

0 on: "Καθίσματα: επικίνδυνα ή όχι;"